⦁ zaświadczenia o zatrudnieniu,
⦁ zaświadczenia o wykonywaniu pracy w szczególnych warunkach,
⦁ zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7.
Wniosek powinien zawierać następujące dane:
⦁ imię i nazwisko
⦁ datę i miejsce urodzenia
⦁ nr PESEL
⦁ imię ojca
⦁ nr telefonu kontaktowego
⦁ adres do korespondencji.
Godziny przyjęć: od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 8.00 – 16.00.
Telefony: +48 34/ 363 91 83, +48 604 301 650
Adres do korespondencji: RFG S.A. Aleja Pokoju 44, 42-202 Częstochowa
E-mail:
Formularze do pobrania:
1. Wniosek o wydanie dokumentacji osobowo – płacowej.
2. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu uzyskania dokumentacji kadrowo-płacowej z Archiwum.
Archiwum nie pobiera opłat za sporządzenie dokumentacji osobowo – płacowej.